Pages

Feb 15, 2011

~~T.O.T dan aku~~

"pagi yang gelap kini sudah terang..aku adikmu dah sah la kau abang"..nyanyi seorang jejaka yg agak papan(aku la tue..) d dalam atinya(sebab den soda soro den ni cam hampeh tapi kalau buat album habih yoo..haha) sambil menuruni anak, ibu n bapak tangga d KUO..sambil2 menuruni tangga sempat lagi aku meMAINTAINkan kehenseman yg semulajadi(hahaha.."nampak sngat nipu" ayat Usop dalam Hantu Kak Limah)

ntah kenapa pagi neh aku rasa cam semangat jew nk ke kampus walopon ari ni cuti Maulidur Rasul..kalo idak mesti aku masih berenang2 di atas katil sehingga lemas berkali2 sehingga terhasilnya air2 basi atau dalam istilah saintifik saliva basi..haha..

dengan matlamat yang jelas aku menstart enjin lori tayar 24 aku..destinasi yg nak dituju adalah Dewan Rahman Talib or lebih faymes dgn nama timang-timangan, DRT..niat di hati nak lew join T.O.T ngan dak2 keFB..bukan senang neh..maklum la individu2 di keFB ni merupakan mereka2 yg mempunyai ilmu yg bnyak sehingga mencurah2 ke ladang gangdum Pak Cik Halim Bin Sainudin (bukan nama sebenar or nama penuh)..

walaupun muka gua nampak ganas dan mengerikan tapi jiwa gua mudah koyak beb..hehe sebab dalam masa yg sama gua rasa malu beb..sebab apa??..haa yg itu kite tak taw (^_^)..tapi malu2 pown sampai jugak aku kat DRT tu..siap leh salam2 g..dah macam YB turun pdang waa cakap lu("ni kaki DVD neh" ayat Pak Jabit dlm Hantu Kak Limah)..

mula2 masok..da dapat ilmu daripada sifu, bro Afiq..dapat modul baru dowh..best..sempoi..memang tak rugi la aku datang..seperti yg aku jangka tu baru mukadimah jew..sebab lepas tu aku dihidangkan lagi dengan ilmu pengurusan majlis oleh bro Nan yg memang hebat cam otomen dalam bidang prokotol..berasa la jugak jadi pengarah program tadi (demo jew..haha)..sempat gak aku merapu dgn ucapan ala2 kempen Anti Rasuah.."marilah kita bersama2 membendung masalah rasuah di dalam negara kita dan hendaklah kita keluar mengundi di hari mendundi"..haa ni la ayat yg xtekeluar tadi..

sedar tak sedar aku lepak DRT sampai tengah hari la jugak..memang benar kata2 orang muda masa itu lebih laju dari ferari dan myVI..memang sangat2 enjoy T.O.T arini walaupun xda pown T.O.Tnya tapi apa aku kesah..janji dapat ilmu..bukan senang taw..lagipun arini dapat kenal kawan2 baru yg hapenning n ramah tamah..da leh tambah dah friend kat fb neh..hehe

tu jew untuk arini..aku sangat epy sampai xtaw nk luah cmna..so, alang da ada blog..aku taip jew la..mekeme-mekeme yg bace cerite teman ni harap shuke la macam mane teman shuke ye dak..baru lah kita semua leh SENYUM..

*last post..lepas ni nak cari kematangan dalam menulis..hehe sy akn menjadi blogger smula bila udah bersedia sepenuhnya..hoyeh2..

0 KuMEn:

Post a Comment