Pages


Feb 15, 2013

~~aku dan malaih~~

Assalamualaikom w.b.t atau salam sejahtera kepada pembaca yang belum Islam lagi...amboi, amboi, amboi dan amboi lagi aku ucapkan kepada diri sendiri yang sudah lama menyepikan diri daripada menyemakkan blog ini dengan entry baru..hehe

Bukan apa, saja nak bagi rindu sikit...(^_^) Orang cakap rindu tu kan indah...(bajet macam aku ni hot la sampai ada yang nak rindu bagai..haha)...So, ingin aku menyatakan faktor utama blog aku ni kering dengan entry adalah disebabkan malaih. Malaih ni bukan nama orang ataupun spesis kuih-muih traditional Kemboja mahupun Sri Lanka..hehe Malaih ni bahasa loghat in my hometown, well you know me (hehe) Malaih ni sebenarnya adalah malas..kalau tak faham juga malas ni adalah sifat lazy laa...kalau tak faham juga, lantak deme la yer...(^_^)

Ni la yang selalu aku monologkan setiap kali nak update blog...


Malaih betul aku nak update...
Idea ada tapi Malaih...
Nak taip pun Malaih...

Nak pikir ayat pun Malaih...
Nak log in blog pun Malaih...
Malaih, Malaih, Malaih...
Huh Malaih aku...

Jadi, untuk entry kali ni cukup la kot setakat tu dulu...Insya'ALLAH andai ada rezeki akan ku 'naik tarikh' (update) 'kemasukan' (entry) baru noh...huhu hoho kui kui...phuiiiii...jangan marah arrr...nanti kena jual...(^_^)



Boleh ka tera(macam) tuu...hehe

1 KuMEn:

Kacak UPSI said...

memang sangat hebat

Post a Comment